Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
Bila lu pulak yang kena, gua kisah apa. Padan muka !
Friday, October 11, 2013 • 4:17 AM • 0 comments




Memang lama tak cerita. Memang lama aku pendam semua. Ahh buat apa nak cerita, nama pun rahsia gua.

Aku pernah rasa macam mana orang hina, sebab gemuk. Dan aku pernah rasa macam mana kena bahan sebab terlalu kurus. Sama je dua dua rasa dia. Dan memang semua manusia sama, memang semua nak menilai, semua nak jadi hakim yang lupa cermin diri sendiri.

Ahh aku kisah apa. Mulut kau, kau punya suka lah. Hati aku, aku lah kena jaga. Ahh pakyu.

Aku rasa kau akan gembira bila kena hina. Ya kau, memang padan muka kau kalau kena hina balik. Sebab kau tak pernah fikir perasaan orang yang kau hina, memang bagus kalau kau kena hina tanpa secebis rasa timbang rasa.

Dan kau, saat kena hina nanti, ringan ringan kan lah mental kau fikirkan aku, fikirkan perasaan aku bila kau hina aku dulu. okay sayang ? :*

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers