Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
Pesan Manusia
Wednesday, March 20, 2013 • 2:36 AM • 0 comments

Assalamualaikum :)


Orang kata diam itu lebih bermakna dari berkata kata. Orang kata diam itu bukan lemah sebaliknya lebih kuat dari yang semua sangka. Orang kata bersabar itu perlu tatkala dilanda dugaan. Orang kata jadilah yang terbaik diantara yang terbaik. Orang kata kita mampu buat semua, asalkan kita tak menyerah. Orang kata kita mampu.

Tapi tak akan ada yang tahu hati dan perasaan kita. Takan ada yang faham apa yang kita rasa sebenarnya. Tak semua yang hargai bila kita ada. Tak semua yang ikhlas macam kita sangka. Tak semua yang akan ketawa dengan kita bila kita gembira. Tak semua yang akan lapkan airmata. Tak semua yang rela pinjamkan bahu untuk seketika. Dan tak semua mampu berada di tempat kita.

Aku nak lepaskan apa yang aku ada tapi aku tak mampu nak berkata kata sebab aku lemah. Aku tak sekuat macam semua sangka. Dan bila orang tanya kenapa aku masih dengan dia, aku akan jawab sebab jujur, aku cinta.

Bukan senang nak jadi manusia. Dan bukan senang nak jadi diri kita.

p/s : Kepercayaan itu penting dalam hubungan tapi kepercayaan dah tak bermakna bila penipuan yang menjadi agenda utama.



Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers