Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
When the Fantasy is worthless
Friday, February 8, 2013 • 9:45 PM • 0 comments

Assalamualaikum and big hello for everyone :)

Tumblr_mgie7vsgv61rlx9a0o1_500_large

Suatu hari seorang gadis bangun dari tidur. Dia dikejutkan oleh insan yang sangat sangat disayanginya iaitu ibunya. Walaupun rambutnya seghabai dan macam baru keluar dari longkang tak dilupakan tahi mata yang masih melekat di matanya, dia menerima kucupan sayang dari ibunya sendiri. Begitulah kasih seorang ibu, Ibu yang disayangi.

Setelah selesai mandi, dia turun kebawah dan menemani ayahnya bersarapan pula. Sekali lagi, dia terima kucupan sayang tapi kali ini dari seorang ayah yang sangat dikasihinya. Lantas si ayah memulakan cerita. Dia bertanya akan plan anak gadisnya untuk harini. Dengan senyuman dia memberi izin kepada anaknya asalnya anaknya pandai jaga diri.

Si gadis melangkah keluar dari rumah. Di depan matanya seorang insan telah menunggu dengan senyuman semanis gula. Itulah dia insan yang dia cinta. Mereka memulakan hari berdua. Alangkah bahagianya dia. Terasa macam dalam cerita twilight pula. Buah hatinya menjadi Edward dan dia lah Bella nya .

Tiba tiba dia terjaga dari tidurnya. Alarm bongok telah memusnahkan suasana. Damn it ! terlafaz dari mulutnya. Rupanya semua hanya mimpi dalam tidurnya saja. Alangkah bahagianya kalau semua tu benar.

p/s: Saya bersyukur dapat berbual dengan awak harini. At least saya boleh bagitau awak yang saya rindukan awak :)


Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers