Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
L.I.F.E
Sunday, February 3, 2013 • 4:05 PM • 0 comments

Tiada cerita sejak akhir akhir ini. Semua nampak sama setiap hari.

321381_136991876462374_960515485_n_large

Pernah aku cuba tak ambil perduli. Pernah aku cuba tak mengerti. Pernah aku cuba asingkan diri. Pernah aku cuba pujuk hati sendiri. Dan pernah aku cuba mengaku yang aku hidup sorang diri.

Hakikatnya tak. Aku ada semua yang aku perlu. Aku ada semua yang sayang aku. Cuma keadaan yang buat aku jadi macam ni. Cuma perasaan aku yang aku sendiri tak dapat nak fahami. Selalu aku terfikir alangkah bahagianya kalau aku hidup dalam dunia kayangan. Akan ada semua yang aku impikan, akan ada semua yang aku idamkan. Tapi semua tak bermakna kalau aku tak pandai nak hargai apa yang aku ada.

Hidup aku tak semuanya indah. Macam setiap manusia, ada pahit ada duka. Tapi ada satu ketika, ada bahagia. Aku gembira. Aku gembira bila bahagia datang menjengah. Walaupun sekejap, tapi alhamdulillah, aku dapat rasa. Dan aku macam semua manusia, selalu harapkan bahagia. Tapi nak buat macam mana bila bahagia tak rajin nak singgah. At least duka boleh ajar aku jadi insan yang lebih berguna.

p/s: Saya harap hari yang saya jumpa awak tu nanti akan jadi hari yang sempurna :)

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers