Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
Everything's okay
Sunday, February 17, 2013 • 5:28 PM • 0 comments

Assalamualaikum and a big hello for everyone :)
 



248116_264273557013851_1016842914_n_large

hm bila aku pandang sekeliling makin ramai yang sedang mengejar bahagia. Makin ramai yang dah nak tiba ke destinasi cinta. Oh maksud aku ramai yang dah bertunang or berkahwin semua. Yes memang ramai dan aku hanya mampu tersenyum melihat kebahagiaan dorang tapi dalam hati aku memang sangat sangat berharap bahagia tu datang kat aku jugak.

Memang dah terlalu banyak yang aku harapkan dalam hidup. Memang sakit bila semua tak jadi macam yang aku impikan dan aku tetap ada harapan. Walaupun jauh kat sudut hari aku penat nak berharap lagi tapi aku memang tak boleh berhenti. Terpaksalah aku bersedia kalau aku jatuh lagi.

Aku nak jadi orang baru, Orang yang tabah dan tak macam dulu. Orang yang mampu berdiri dengan teguh dan tak akan jatuh. Orang yang mampu hadapi semua dengan senyuman. Dan orang yang pandai menilai. Yes aku nak jadi orang tu.

Bukan mudah nak hadapi semua. Tapi kita kena ingat, kita masih lagi ada yang maha esa dan orang yang sayangkan kita, walaupun kita dah kehilangan cinta dunia.

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers