Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
Erti sebuah pengorbanan
Thursday, February 28, 2013 • 12:38 AM • 0 comments

Assalamualaikum and a BIG hello everyone :)

Tumblr_m63tvqqoaw1r0c590o1_500_large

Setiap manusia memang dilahirkan mempunyai perasaan dan hati lutut eh silap, hati perut. Rasa simpati dan kesian memang sebati dalam diri manusia. Walaupun dia pembunuh, walaupun dia penjenayah profesional yang macam kita selalu tengok dekat tv tuu, dan walaupun dia abang kawasan. Percayalah, dia masih ada hati dan perasaan.

Sebab hati dan perasaan lah manusia sanggup berkorban. Buat apa saja untuk orang yang disayang. Rela redah ribut taufan demi Spicy Chicken McDeluxe ataupun redah banjir demi sesuap Cornetto Sundae chocolate. Ah memang aku rela buat semua tu bila aku lapar.

Tapi itulah pengorbanan. Itulah yang patut dihargakan. Walaupun takde siapa pun yang perasan, ingatlah bila kita berkorban, jangan pernah sekali harapkan balasan. Cuma bersabar bila ada yang pertikaikan. Sebab kehidupan memang memerlukan pengorbanan dan pengorbanan itulah yang menjadikan kita insan.

p/s: Sekarang aku dah officially bukan penggangur lagi !

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers