Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
The Day
Saturday, January 5, 2013 • 4:15 PM • 0 comments



Tepat pukul 12 malam aku call dia . Tapi aku dengar suara penat dia . Dah tidur rupanya . Aku cuma cakap goodnight sayang and aku end up the call .

Tepat pukul 6.40 dia call aku . Dia pulak dengar suara baru bangun tidur aku . Memang aku tak dapat tidur semalam . Fikirkan dia . Risaukan dia . Dan dia tanya aku nak pesan apa dekat dia . Aku terharu . Aku tarik nafas sepanjang boleh dan aku hembus perlahan . Aku mula :

Saya cuma nak cakap , jaga diri baik baik ye sayang . Ingat semua pesan saya . Kalau awak tak dapat contact saya takpe , saya tak paksa . Ingat saya bila rindukan saya tau . Saya nak awak tahu yang saya tunggu awak dekat sini . Lagi satu jangan nakal nakal nak usha perempuan tau ! Sayang awak .

Dia terdiam . Dia pulak tarik nafas sedalam yang boleh . Dia balas :

Saya tahu awak sayang saya . Saya akan selalu ingat awak . Saya tak paksa awak tunggu saya sayang . Saya akan cuba sedaya upaya saya untuk contact awak . Saya pergi tak lama . Nanti , sedar sedar je saya dah ada dekat sebelah awak balik . Saya sayang awak .

Lepastu the conversation end. But dia sempat text aku bila dia dah otw pergi Muar. Ayat terakhir dia:
Sayang buncet .

Dan harini aku cuma jadi setabah yang boleh sebab banyak lagi hari aku kena lalui :)


a little lie by : ZICHIEQAA

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers