Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
It's your day. Make it a happy day :)
Monday, January 28, 2013 • 12:25 AM • 0 comments

Assalamualaikum :) Okay aku dah sampai ke post yang ke 140 ! woohhooo *selepas hampir 3 tahun*

Kah kah mak aku cakap cucu dia gigi jarang jarang sebab tu suka gigit orang 

Okay harini sebenarnya nak cerita pasal seorang hamba allah yang semakin membesar setiap hari and harini dia cukup 1 tahun ! yeah, rasa macam baru semalam dia lahir kat dunia and aku pergi tengok dia. Dia ni anak buah aku a.k.a anak kakak aku. You know what hari ni dia dah besar ! K kenapa cepat sangat ? Agaknya macam tu jugak kan mak aku rasa bila celebrate first birthday aku. Mesti dia macam : 'Damn kenapa cepat sangat besar ni ? Makin banyak songeh lah nanti. Swag. Hahaa k mungkin mak aku tak cakap macam tu kot ? yeah mungkin .

Oh lupa nak bagitau nama dia kan ? Nama birthday boy harini, Muhammad Nur Aiman bin Muhammad Harriz. Sangat sangat nakal + aggressive + suka gigit orang *terutama aku dengan mak dia* + hyperactive + degil + bla bla bla k aku memandai je tambah . Hahaa k and dia pantang kalau orang ambil mainan dia memang kena cepuk  lah tak kira kau kecik ke besar. Gangster tak gangster tak ?

So kena ah nyanyi sikit kan. So here we go *suara chipmunk* Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to aiman . Happy birthday to you :)

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers