Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
Dan sayang,harini last day.Dan sayang esok awak akan go away ♥
Friday, January 4, 2013 • 1:38 PM • 0 comments

Harini hari terakhir . Sebelum dia pergi PLKN untuk berkhidmat kepada negara . Macam askar pun ada . Haha


Orang kata hidup dekat sana terseksa, macam penjara . Kena sentiasa bersedia mendengar arahan dan menjalankan perintah tanpa berkata apa apa . Orang kata hati akan selalu berduka mengenangkan keluarga dan insan yang tercinta . Orang kata itu harga yang perlu dibayar bila digelar insan bertuah . Orang kata itulah hidup buat remaja yang mengikuti Program Latihan Khidmat Negara .

Tapi aku kata dekat dia , jaga kesihatan , jaga makan . Selalu ikut peraturan . Jangan buat perkara yang boleh mengeruhkan keadaan . Selalu jaga keselamatan . Jangan pernah cuba nak usha perempuan . Jangan lupa dekat keluarga dan kawan . Jangan ambil semua benda ringan . Dan jangan lupa aku tunggu dia dengan sepenuh jiwa dan perasaan .

Jaga hati awak untuk saya . Jangan pernah lupa hanya awak yang saya cinta . Dan saya harapkan awak akan  kembali untuk bersama saya :)

Good luck sayang ♥

a little lie by : ZICHIEQAA

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers