Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
goodbye :)
Monday, April 30, 2012 • 9:21 PM • 9 comments

assalamualaikum and hello world :)

whehee nak kecoh sikit nih . sikit je . okay dah , over pulokk --'

38b_dvvg99w_large

ehem aku sebenarnya nak cakap , emm emm err . eh nak cakap lah . nak cakap lah nih , LEPAS NI AKU TAK BERBLOGGING LAGI . opocot terkejut . oh tidak , bukan untuk selama-lamanya , eh sekejap je kot . maybe dalam sebulan . lepas habis mid-year exam nanti active balik kot . kot lah . eh baik takyah ek kalau gitu ? setakat sebulan , sape nak kisah nyot ?

err okay , sampai situ je . aku tahu aku je yang beriya . wekk aku kisah ape . PIECE !

p/s : thanks lah kepada yang sudi melawat . ketuk ketuk pintu rumah aku ni , bagi salam , bagi tapak kaki dekat cbox tuh , yang follow . oh terima kasih bebanyak ye . insyaallah nanti aku jenguk korang pulak ye  ♥

lastly , may ALLAH bless you . amin .

wish me luck okay !


a little lie by : ZICHIEQAA

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers