Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
i cannot change the world .
Sunday, March 18, 2012 • 3:57 PM • 0 comments

assalamualaikum and hello world :)

Tumblr_lydo11drre1r1ojv5o1_1280_large 
kadang kadang , kita memang perlukan sebab untuk senyum :)

harini dah masuk hari terakhir cuti sekolah . and biasalah . memang aku malas nak fikir . aku tahu ramai yang dah tak sabar sabar nak jejak kan kaki kat sekolah tu . tapi bukan aku . aku tak macam tu . sila terima kenyataan ye kawan :) kalau nak cakap rindu , memang aku rindu kawan kawan aku . gila tak . tapi aku tanak sekolah :(

phone kan ada . skype kan ada . so yeah aku nak duduk dalam bilik aku je :] . boleh ?

hmm memang betul orang cakap , kalau hati tengah sakit memang semuanyaa tak betul . ye memang semua salah kat mata aku . ke aku yang tak boleh terima semua tu ? entah lah . pelangi tuh memang sekejap je , lepastuh datang lah hujan balik . dugaan namanyaa tu :( hmm

aku tak perdulik pon orang nak cakap ape sebenarnyaa . memang aku manusia . memang aku tak sempurna . tapi tak perlu lah nak menghakimi . takde sape yang layak menjadi hakim dunia . magistrate tuh pon judge mengikut undang undang negara . yang kita nak judge orang ikut suka kenapa ?

bukan nak cakap apa , dalam hidup ni ada batas yang perlu kita jaga . sebab nanti takde lah kita nak sakitkan hati orang yang kita cinta .

tuje yang aku nak cakap .

kbye .

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers