Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
dear world , let's dance
Tuesday, March 27, 2012 • 9:54 PM • 2 comments

hey heyy :) assalamualaikum :*

so macamana hari korang ? ada tak adventure macam aku ? ada tak yang sampai merajuk guling guling ? ada tak yang ketawa sampai nak terburai usus besar ? ouh tade eh ? kfineee .


first time letak gambar aku SENDIRI kat atas post . yeah aku memang ambik gambar dalam toilet . kenapa toilet ? sebab dalam toilet ada cermin ! kat luar tade ke ? ada tapi nanti orang tengok malu lah titew . eh awak ni pon >< . abaikan bende alah kat belakang tuh . for sure , tu bukan jembalang .

ahaa aku dengan blog ni dah jarang geng dah sekarang . kalau aku ingat kat bende alah nih je baru lah nak hupdate . kalau tak eh tak payah nak cite lah kan . memang tak punye :) . entah aku tak tahu nak cerita ape . so , dengar je lah aku membebel kalau sudi nak baca . kalau tanak godaii . terima kasih

okay . aku memang pemalas . satu homework pon aku tak siapkan . setiap hari isnin dengan rabu kena basuh dengan cikgu math yang comel tuh . alahaii . tapi minggu ni gua kena basuh sekali je beb . sebab isnin gua tak datang :p . gua tahu gua kena basuh esok . gua terima , gua redha . alhamdullillah .

nak cerita siket ni , ehem minggu depan aku dah tua whoo --' . agak agak en. sepeett tuh ingat tak hari tua budak tembam ni ek ? alhamdullillah syukur kepada allah kalau ingat .




a little lie by : ZICHIEQAA

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers