Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
random awesome
Sunday, February 26, 2012 • 10:11 PM • 0 comments

assalamualaikum :)

Tumblr_lw0kpro3g11qma5d3o2_500_large
you are my patrick and i love you .

dalam dua hari ni aku rasa hari aku terlalu panjang . sepanjang lebuhraya utara selatan maybe . or maybe jugak sepanjang choki-choki . eh yang tu pendek je kan ? *abaikan . kadang kadang rasa macam nak terjun bangunan . kadang kadang rasa macam nak tidur dekat taman diteman bintang dan bulan . aku tahu kau tertanya-tanya ape yang cuba aku ketengahkan , percayalah , sumpah aku tak tahu apa yang aku cakapkan .

hidup rasa bertuah bila orang yang ada kat sekeliling kita semuanya sayang kat kita . tapi rasa terabai kalau permintaan tak ditunaikan . adab manusia , semuanya serba tak kena . tapi aku tak . aku lain . *ehem . aku mengaku memang betul semua orang yang ada kat sekeliling aku sayang kat aku . kalau tak tadelah sume nak ambil berat kan ? aku mengaku memang aku jarang dengar nasihat orang . kadang kadang sampai kecik hati orang yang bagi nasihat tu . aku dengar sebenarnya , cuma aku tak praktikkan . terima kasih kerana bersabar :)

kita tak perlukan simpati untuk buat orang sayang kat kita . kalau betul dia sayang , insyaallah dengan seikhlas hati dia sayang . tak perlu sebab , tak perlu bagitau . cuma perlu tunjukkan . aku faham memang selalunya orang lelaki takan cakap 'saya sayang awak sangat sangat' tapi , orang lelaki lah yang paling hebat bila sampai bab nak menunjukan kasih sayang . bukan luahkan , cuma tunjukan . sikap ambil berat amat terserlah bila dah sayang . ouh , i like .

bila lelaki marah , gila lah . macam nak runtuh dunia . tapi bila tengok perempuan menangis , suara lelaki akan terus slow down and akhirnya , pandai pulak bercakap dengan sopan . buktinya , ouh my daddy tercinta . bila tengok aku menangis terus tak jadi marah :D . tapi lelaki yang aku sayang lagi satu tu , ouh aku takan menangis depan dia .

motif aku tulis sebenarnya aku nak cakap kat something kat dia . ehem . kena tukar tone suara and kata ganti nama diri :)

hai awak .
terima kasih sebab sayang saya . terima kasih sebab ambil berat . terima kasih sebab selalu nasihat (kadang kadang marah) . yang paling penting terima kasih sebab hadir dalam hidup saya dan terima saya seadanya .
tapi , ya allah tolong lah jangan marah saya bila saya tak dapat bagitau pekara sebenar dekat awak . bukan saya tipu , cuma tak bagitau . awak kena faham tu . eh tapi saya sayang awak <3


Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers