Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
still not the same .
Tuesday, January 10, 2012 • 10:50 PM • 0 comments

assalamualaikum :)

Love-rock-text-favim.com-262246_large

hari dah masuk hari selasa . dah 5 hari aku terjebak dengan planet yang dipanggil 'sekolah' . and aku bejaya siapkan semua kerja aku on time . cikgu mintak , aku terus bagi . cikgu cakap , aku terus buad . terkejut kan ? okay fine .

bila cikgu pandang muka aku , memang aku tahu dia selalu ingat aku tak siap kerja . buku tak bawak . mulut tak boleh diam . kaki tak bole berenti berjalan . ketawa tak boleh kuat lagi . ehem tolonglah jangan pandang aku macam tu lagi . aku bukan macam dulu . aku tahu dulu aku macam mana tapi at least bagi peluang untuk aku berubah ?

kalau dulu aku macam tu . sekarang aku macam ni . so dah lain kan ? jangan lah pandang aku still sama . bila dah masuk tahun baru , insyaallah perangai aku serba baru . yang lebih baik dari dulu . sebab apa ? sebab aku nak berjaya :)

mugkin orang pandang aku seorang remaja yang pandai cakap je tapi tak buad pon . aku peduli ape . janji aku dah cakap . kau ade ? hehe :)



Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers