Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
tabiat aku masa kecik : tolonglah tolonglah baca ! :D
Friday, December 2, 2011 • 5:29 PM • 4 comments

assalamualaikum and hello guys :D

6404322287_da3dd2e8c1_b_large
setelah sekian lama tak dapat idea nak update blog bucuk bacen ni akhirnyaa , ahaa ! teringat masa aku kecik kecik dulu . wah bahagianyaaa :D

ehem masa korang kecik kecik mestilah banyak tabiat yang pelik pelik kan ? well aku pon pernah jadi kecik and for sure , aku pon ada tabiat pelik jugak . hehe

Suka korek lubang .
ehem yang ni jangan pikir lain ! maksud aku lubang yang ada kat dinding , kat baju , celah seluar kat langsir and tempat tempat yang seangkatan denganya . and yang paling best , aku dapat gelaran 'adik toya' . aku pon tak tahu kenapa --'

Hujung baju masuk dalam mulot bila bergambar
yang ni aku baru perasan lepas tengok balik album lama . and memang aku tak tahu kenapa aku buat macam tu . lapar sangat agaknya . kesiann

Kepala dah kebal sangat
masa kecik dulu memang mak aku tak galakan pakai helmet dalam rumah . so , memang kepala aku ni sangat kebal sebab kat semua tempat aku dah terhantuk and still okay . eh okay ke ? cakap je mane tempat yang aku tak pena rasa , kerusi meja , dinding , mangkuk jamban pintu toilet suma dah okay !

Panggilan 'cute' buat monster
okay aku memang takut spider . and aku panggil benda tu 'superpai' tak tahu kenapa . oh maybe sebab terkonfius antara superman dengan spiderman kot ? *tade kena mengena . lagi satu , aku takot hantu and aku panggil benda tu , Mr.Boogidie . tu pon aku tak tahu kenapa aku bagi nama tu --'

Perbualan antara itik dengan ayam
ehem dulu masa tadika aku sekolah cina . and aku lah satu satunya budak melayu dalam kelas aku . then bila aku cakap cina , semua angguk angguk tanda paham . tapi aku sendiri tak paham kot aku cakap ape ?

Main masak-masak time hujan
yang ni aku paling paling sukaaa :) . bila hujan je , mulalah nak masak pulak . sebab dah tak boleh main kejar kejar kat luar , so pilihan seterusnya , masak masak !

Makanan dengan aku memang tak bole ngam
dah macam bermusuhan pulak --' . mase kecik dulu aku memang sangat sangat kurang makan . kalau dah terdesak sangat , buat lah scene nak termuntah kat meja makan . lepastu semua dah macam "oh kesian pulak tengok budak ni . dah lah tak payah makan lagi " . lepastu aku senyum sampai telinga :)

okay okay , dah macam banyak sangat pulak . so stop kat sini jela . hehe . okay bubbubye <3

p/s : ramai pulak pakai baju merah pink sebab penangan perhimpunan agung umno .

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers