Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
sky scraper
Tuesday, November 29, 2011 • 12:48 AM • 0 comments

assalamualaikum and hello guys ! . Salam maal hijrah buat semua :D

E3c1cda1002776dd4ed3b645_large

emm okay , rasa macam dah lama sangat aku blog ni tak ber-update . biasanya aku agak rajen jugak nak merapu tapi entahlah sekarang ni rasa macam dah tak perlu semua tu . tade pulak cerita gembira nak kongsi sesama .

ada masanya kita perlu sedar bila kita patut berundur kan ? berundur dari segala yang kita usahakan selama ni demi kebahagiaan orang lain . memang nampak susah . and soalan yang pertama yang akan timbul ialah 'mampukah aku?' . well kebanyakan orang akan cakap , put yourself's  first . tapi aku cakap , put your love one's first . mampukah kita teruskan kehidupan kalau kita tahu , kita mampu bahagiakan orang yang kita sayang cuma kita tanak berkorban sikit pon and orang tu sensara sebab kita  ?

ada masanya kita perlu bersederhana . sederhana tu bukan bila time makan je , maksud aku , dalam hidup . bersederhanalah dalam hidup . kadang kadang bila kita terlalu mencuba , bekerja keras untuk mendapatkan something , cuba bayangkan kalau kita gagal ? memang confirm kita akan jatuh gedebuk kat atas tanah . tapi aku bukan bermaksud , jangan berusaha kalau nak capai sesuatu , cuma , berusahalah sekadar mampu .

ada masanya kita perlu belajar memahami . bukan sekadar faham diri kita sendiri , tapi orang sekeliling . tak semua orang akan jadi sama seperti yang kita bayangkan .banyak pekara yang tersimpan dalam hati masing masing . menghakimi setiap perbuatan orang takan buat diri kita perfect . fahamlah , setiap orang ada keistimewaanya sendiri .

bila kita terjatuh , mesti rasa sakit . mesti rasa kecewa . masa tu  , masih ada yang sayang kita . masih ada yang akan bantu kita bangun sebab allah takan biarkan kita hadapi setiap masalah sorang sorang . sebab tu orang selalu cakap , setiap yang berlaku pasti ada hikmah .

p/s : aku tak lupa yang lama , aku tak bangga dengan yang baru , aku juga dah hilang sesuatu . aku cuma aku .

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers