Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
\\ ENTRY YANG TAK PATUT DIBACA //
Friday, November 25, 2011 • 2:23 AM • 3 comments

eh eh sape suroh baca ni ? okay dah malam , kau patot pergi tidur sekarang !
hmm uh okay aku dah tak tau nak buad apa lagi dah . tengok lah jam tu ! dah pukul berapa ? and aku tade tempat mengaduuuu . uwaaa :( weyh sumpah aku geli nak cerita kisah cinta ni weyh . terasa diri ini bodoh sekali saat menaip benda alah ni . but please give me a chance ?

Boys Feelings

surat cinta kepada future husband a.k.a current boyfriend :

seorang gadis duduk keseorangan . dia terasa kosong . kadang kadang dia rasa dirinya tidak layak dicintai oleh insan yang bernama lelaki . dia pernah ditinggalkan kerana ketidaksempurnaan dirinya . ternyata , lelaki hanya mengejar kesempurnaan . tetapi dia mempunyai seorang sabahat . sahabat yang sentiasa bersamanya , menemaninya di setiap langkah , di setiap gelak tawa dan di setiap senyum tangisnya . terasa bahagia buat seketika . semakin lama mereka berkawan , dia mulai rasa sayang kepada sahabatnya itu . bukan cinta , hanya sayang dan dia tak ingin kehilangan sabahat baiknya  . mereka berdua kelihatan amat mesra bila bersama , bagai pasangan bercinta yang sedang bahagia . namun , masing masing mempunyai pasangan yang setia berada di sisi . satu hari , si gadis ditinggalkan kekasihnya . dia terasa dunianya gelap buat seketika . si jejaka juga sama , ditinggalkan kekasihnya namun dia tahu masih ada yang akan menemaninya . mereka berdua berkongsi kesedihan bersama . bersama sama meniti kepahitan cinta . akhirnya , mereka sedar , alangkah baiknya jika mereka dapat bersama . dan langkah mereka diteruskan tetapi perasaan cinta mulai disemai . si gadis terasa amat bahagia ditemani insan yang dulu disayangi dan kini dicintainya . segalanya bermula dengan sempurna . akan tetapi , hanya si gadis yang mampu meneruskan kehidupanya di fasa baru . si jejaka masih keliru dengan perasaan sendiri . akhirnya si gadis akur . dia tak mampu membahagiakan sahabatnya itu . adakah takdir telah menentukan mereka hanya kekal sebagai sahabat ? hanya masa yang mampu menentukan .

sekian ,
gadis berpipi tembam bermata bulat .

p/s : entry ini tiada kena mengena dengan sesiapa termasuk aku , kau , dia , budak tu , budak ni and so on .

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers