Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
a little bit of this and that
Friday, October 28, 2011 • 7:00 PM • 0 comments

assalamulaikum and selamat hari jumaat . and tak lupa , happy deepavali to all indians . ceh macam dah universal je blog aku ni kan ? hehe

well macam yang sume orang tao , *kalau tak tau tape , aku tolong bagi tau . arini tuan punya blog yang amat vogue ni , cuti sekolah :D . yeah aku tao tak ramai yang special macam aku dapat cuti harini kan ? tak payah jelez lah nyah , esok kau cuti jugak :) . so dah selama beberapa hari kebelakangan ni , aku sedar something , aku dah terlebeh makan . sebab ape ? sebab deepavali ke ? agaknya kot *

and lagi satu benda yang aku baru perasan , sebanarnya , banyak jugak ek makanan dari bangsa lain yang dah jadi menu wajib kita setiap hari ? well kita kan 1 Makanan MALAYSIA . so tak heran lah kalau you makan thosai , I makan yong tau foo and Dia makan nasi lemak . kan kan ?

315743_2591000456899_1311267598_3049069_1512586070_n_large

so kalau kau nampak aku mencekik kat kedai mamak tu tak payah lah nak heran , aku bukan syok kat mamak tu . betol . aku cume nak merasa air tangan dia je *haktuihh . yess roti canai satu :)
and aku rasa korang pon takan terjojol bijik mata bile nampak orang cina melantak kat kedai india and orang india melantak kat kedai melayu . 

lepastu bila kat sekolah , aku ada jugak kawan cina sorang ni yang rajen bawak makanan and siap offer kat kiteorang sume . and yang paling terharu , dia prihatin gila pasal bab halal haram ni . dia akan pastikan makanan tu betol betol halal baru dia bagi kat kiteorang . see , we'r MALAYSIAN .

and yang paling aku suka , time raye . bukan raye aidilfitri je , chinese new year tak pon deepavali , aku tetap dapat angpow . masyuk kan ? hehe :) 


kalau lah kite hidop dalam negara satu bangsa je , tak boring ke ? makanan yang sama , budaya sama , cara hidop sama . whooo amat lah membosankan . 



Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers