Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
listen to me sayang :')
Thursday, October 20, 2011 • 7:51 PM • 2 comments

assalamualaikum and selamat malam semua :D


CINTA CINTA CINTA . pegi manamana blog pon topik tu jugak yang keluar . okay blog ni pon tak terkecuali . hmm sebenarnya harini tuan punya blog ni nak luahkan perasaan boleh ? tapi malu lah kalau makcik pakcik bace >< . jangan lah bace eh makcik and pakcik sume ?

okay . start tutop mata ye . awak awak , saye rindu awak . saye rindu kite . saye rindu kenangan tu . bila benda tu nak berulang ? kalau lah ade pari pari yang boleh bagi saye hadiah , saye nak mintak satu je , saye nak awak . boleh ke saye dapat ?

awak awak . setiap masa . setiap detik . setiap ketika saye selalu ingad satu benda . saye ingad awak . saye selalu bayangkan kehidupan saye lepas ni tanpa awak . lately , otak saye penad fikir . mampu ke kite buad ape yang kite dah rancang ? tak semua yang kite nak kite akan dapat kan ? tapi saye pegang satu benda , kalau bukan jodoh saye , saye redha .

dalam tempoh ni , puas saye fikir . saye tao saye kene buad pilihan yang terbaek untok awak terutamanya . lepastu baru saye fikir , betol ke benda ni terbaek untok saye ? . tapi ape yang terbaek untok awak , tulah yang terbaek untuk kite sebenarnya . saye tanak jadi penghalang kejayaan awak . saye lebeh bahagia kalau tengok awak berjaya satu hari nanti .

D be$t MemoRIe$......

saye slalu pegang kata kata awak tu . kalau ada rezeki , tak kemana . tapi kalau tade ? jaoh lah perginya . jujor saye cakap , saye dah boleh terima keadaan ni . saye dah bole relakan benda ni . awak tak perlu risau lagi :)




Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers