Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
goodbye love . goodbye you .
Thursday, September 8, 2011 • 11:37 AM • 0 comments


8 months , 3 weeks and 6 days we're together . and its over . its over between us .

awak , kenape lah awak sanggop buad macam ni ? kenape awak sanggop hancurkan cinta kite macam tu je ? awak dah lupe ke janji janji awak dulu ? awak dah lupe ke saat saat bahagia kite ? awak dah lupe ke awak sorang je yang saye ade ?

saye sedar saye sape . saye tak cantik macam perempuan laen . saye tak cantik macam dia . saye ni banyak kekurangan . saye tak sempurna . tapi saye maseh ade hati dan perasaan . awak rase ape perasaan saye bile awak buad macam tu ? memang awak tak pernah pikir pon .

awak , dulu awak tak macam ni . dulu awak lah orang yang paling ambil berat pasal saye . dulu awak lah yang paling risaw kalau awak ade buad saye saked haty . even awak just tersalah cakap , awak mintak maaf kat saye gila gila . tak berenti pon pujok saye . mane pergi awak yang dulu ? saye harap awak kembali .

selame kite bersame , saye tak pernah terpikir pon nak tinggalkan awak . saye tak pernah berniat pon nak curang . bagi saye , awak lagi penting dari sume benda . slalu saye utamakan awak sampai kadang kadang kawan kawan saye terasa . tapi saye tak kesah pon . janji saye dapat bersama awak .

dalam haty saye ny ade sorang je , sorang lelaki yang saye cinta sangat sangat . awak lah orang nye . tapi saye rase saye bertepuk sebelah tangan je . awak tak rase pon ape yang saye rase . awak tak paham perasaan saye kat awak .

hancur haty saye bile kite belom declare ag kite dah break tapi awak dah cakap kat dia dulu kan . tapelah . buad lah pape pon asalkan awak bahagia . selameny pon saye memang dah rase yang saye akan hilang awak . sejak dia ade , awak dah laen sangat . hari ni , saye dah betol betol hilang awak . benda yang paling saye takot sangat dah jadi .

awak dah jumpa pengganti saye kan ? memang dari dulu awak tunggu saat ny . sekarang awak dah dapat . pergi lah kejar dia . hope awak bahagia .

what happen between us before is nothing to you , but it means everything to me .












Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers