Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
lives .
Friday, August 19, 2011 • 11:18 PM • 0 comments

kehidupan tak selalu happy . tak selalu bahagia . tak selalu indah . tak selalu cerah . tak selalu ceria .

ada masa masa nye , *macam sekarang ni , aku rase aku perlukan dia sangat sangat . i need him beside me . i need to talk to him . tapi biaselah , ape yang kita nak tak selalu dapat kan ? aku bukan tengah patah hati ke ape . * korang tayah nak pikir bukan bukan keyh ! cume , ade mase , aku tak boleh nak happy . bukan semua benda yang jadi boleh buad aku happy . and , aku takan tunjukkan perasaan aku yang sebenarnye . biarlah terlock dalam ni  ♥ . aku je yang tau ape yang ade kat dalam tu . kalau nak tau jugak , selam lah dalam dalam , nanti kau akan faham . tapi sekarang ni , aku lalui benda ni sorang sorang .

for him :
I wish you were reading this . 
saye harap awak jujur dengan perasaan awak . ikhlas dengan hati awak . Dalam dunia ni , satu satu nye pekara yang saye harap jadi milik saye sepenohnye ialah awak . saye harap saye tak kehilangan awak . saye harap saye mampu buad awak bahagia . maaf sebab saye tak sempurna . saye tau , banyak benda yang saye tak mampu buad untuk awak . and , kalau awak rase saye tak cukop baek untuk awak , pergilah . cari kebahagiaan awak okay . saye akan tetap bahagia kalau awak bahagia :)

memang dalam episod kehidupan takan selalu ada happy endings . kalau cerita aku habes dengan kesedihan , aku redha .


Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers