Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
Lisa Surihani meet me +_+
Sunday, July 17, 2011 • 4:51 PM • 0 comments

assalammualaikum . selamat hary hary , selamat hary ahad sume . hope korang happy macam aku hari ny :) kejap je dah nak skola balek = =' . tak boleh ke bagi aku rehad cukop sked ? ny tak . cuti 2 hari pastu kene skola balek . ini tidak adil tidak adil bagiku . lagu yuna yang tak adil tu memang aku  benci tak berape nak suka . sebab nye , dye asyek ulang perkataan "TIDAK ADIL" tu berulang ulang ulang ulang kali . sumpah aku tataw camne dye bole jadi camtu = =' . okay lupakan pasal dye . kite sambong cerite pasal LISA SURIHANI pulak . yang ny aku suka . sopan santun betol minah sorang ny . haish , memang jadi idaman mak mak mentua kat MALAYA ny untok dibuat menantu . kan kan kan ? ye , memang aku tak tipu . tanak caye suda . pegi maen jaoh jaoh sane . and , the best news is , aku yang giler bertuah ny dapat jumpe dye woo . percaye tak lisa datang seri alam sebab nak jumpe aku ? *sape percaye memang perlu mendapatkan rawatan di klinik gigi yg berhampiran :)* memang aku  tipu bergurau pon . piece baby ! nah amek kaw gambar dye ny haa ...
yg baju puteh tu membe lisa surihani a.k.a lisa surihani wannabe :)
yg baju coklet tu bini mickey mouse wannabe = ='

muke muke gembire dapat barang percume = ='

yg tuuu haaa ! LISA SURIHANI :)
*yg baju hijau tu sumpah aku tak kenal .

dye lambai kat aku sambil berkate ,
"jom lepak kat mamak . i belanje you . jeby ROCKS !"

i nak balek lah . lepat  alphard i dah tunggu .

okay . tu je yang dapat dikongsikan bersame . sape suroh korang sume tak pegi . kan dah rugi . wahaha . jelez la tuh ! tayah jelez jelez gan mak la nyah oii . nanti kite kejor si lisa ny lagi ye . dah . tayah nanges :) 
and for you kak LISA , haish . kenape lah akak sorang ny lawo sangat ? pakej lengkap lah . i love yoooouuu :*


Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers