Dashboard | +Follow
Little Miss Psychopath
alhamdullillah . allah saved her .
Sunday, June 19, 2011 • 1:23 PM • 0 comments

petang tu .. fatin hafizza happy giler . aqu pon pelik tengok daq kecik ny . lepastu en. zawawi ajak kita semua pegi diva . budak ny punye lah happy . asyek dye je yang nyanyi . suare dye jerit jerit je yang jelas kedengaran . sume orang senyom je tengok gelagat dye . tapi dlm haty saked haty gak .. lepas tu fizza ajak g teratak . nak maen basikal kat sane katenye .. finaz (kakak aqu) pon bawak la dye g teratak ..mase tengah maen basikal tu .. finaz terlepas pandang .. fiza teros menjerit .. basikal dye da nak masok dalam tasek ..
fiza tenggelam .. sambil terkapai kapai mintak tolong .. sume orang yang ade kat situ hanye mampu melihat fiza hampir lemas .. tade sape yang datang membantu .. mybe sume tak pandai berenang .. tapi seorang hamba allah yang baek haty teros terjon selamatkan fiza .. dye sendiri hampir tenggelam nk selamat kan fizza .
dengan keadaan separoh sedar .. mak aq teros pelok fizza ..alhamdullillah . belom terlambat lagi .. fizza maseh bernyawa .. dye teros dikejarkan ke hospital yg paling dekat rumah aq . sampai sane doktor kate tade pape yang siyez . alhamdullillah ..lagi skali sume bersyukur tak terhingga . malam tu .. fizza kene dudok kat wad .. aqu pon datang melawat dye .. dye kate dye takot .. takot lemas katenye ..nak menangis aqu dengar dye kate gitu ..kalaw allah nak amek nyawa seseorang tu dalam sekelip mate je kan .. pekara tu buadkan aqu lebeh menghargai setiap saat bersama fizza ..




akhirnye fizza kembali tersenyum :)

Little Miss Psychopath'™



Older Post | Newer Post
♔ Disclaimer

Bonjour . Im Eqaa Zawawi, the webmistress. Welcome to my world. BEHAVE YOURSELVES and copypig(s) are not allowed !


Go back to entries
Meet The Queen
Albums
Twitter
Instagram

♔ Talk Here !


No Harsh Words Please ツ






♔ Back To Past



♔ You And Me


Daisypath Anniversary tickers